freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Ullared - Falkenberg

Kategori: -

Bra födelsedag - trist att Morsan inte har sagt grattis än (skit får skit tillbaka är ju mitt motto - så när hon fyller så vet hon vad hon förväntar sig.)

Aja, bryr mig inte för min dag har varit underbar än så länge - har varit på Ullared, dock klagar Elina på mig eftersom Gekås är egentligen det de heter. Ullared är egentligen orten. Haha mupp hon är... kosta på mig lite extra idag - det blev 2000 kr , men nu har jag nya kläder både till Scotsman och privat.

Idag drar vi ut i Falkenberg, egentligen skulle vi ut i Halmstad (skrev fel förra gången) men nu blir det inte så pga av att Elina har sin bror Robin här - tycker jag bara är bra, orkar inte va i en annan stad och vara 2 timmar från närmsta säng. Så jag ser det extremt positivt, inte för att Falkenberg är så extremt stort och mycket folk. Det är ju faktiskt löning idag (i Sverige) så det kanske blir som en Onsdag på Hugo.

Tyckte det var lite kul att Hugo Nattklubb hade skrivit grattis på min vägg på Facebook - dock gör som så med alla, men ändå! =D

Planen är också att jag och Elli ska äta på en pub som heter Downtown ikväll och ha va våran utgång. En rockpub som vi va på igår och drack billig öl samt var med på Rockquizen som var, vi fick bara 13 av 20 rätt. Men om mina lagkamrater hade lyssnat på mig så hade vi fått kanske 16-17 av rätt, dom som vann hade 17 rätt. - Förutom det så var det SKIT KUL! Men om Dannefisk var med så skulle vi vunnit. Vinsten var 2 kannor öl.
 
Än så länge så har 55 kompisar sagt grattis på FB - Blire fler? ... Många timmar kvar. (Känns ju såååå personligt)

Kommentarer

  • Emma säger:

    Men Fredrik, dagen är ju inte slut än. Som du själv skriver så kan ju flera av dina vänner skriva grattis på fb för det är många timmar kvar. Precis. Det är många timmar kvar på den här dagen och mamma har fortarande tid att säga grattis. Jag tycker du först ska vänta om hon skriver grattis innan du skriver "skit får skit tillbaka är ju mitt motto - så när hon fyller så vet hon vad hon förväntar sig". Du har ju själv struntat i att ringa henne när hon fyllt år, utan du har ringt dagen efter för din mobil var trasig. Tänk om hennes också skulle vara det då? Då kan ju hon göra likadant isånafall. Skit ska skit ha säger du ju själv. Jag vet att du tycker att föräldrar ska ta intiativ först, men det är ju det hon har gjort och gör. Hon har ju alltid sagt grattis till dig och den här dagen är ju inte ens slut än. Jag tycker BÅDA ska visa respekt mot varandra. Jag tycker det är synd om mamma faktiskt. Gör hon inget får hon skit. Gör hon något får hon skit.

    2013-01-25 | 18:11:01
  • Emma säger:

    Nu vill inte jag att du tar detta som ett påhopp, utan jag vill bara hjälpa till och att ni båda ska må bra. Inget annat!

    2013-01-25 | 19:07:22

Kommentera inlägget här: