freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Rara Oslo - Only in Oslo

Kategori: -

Okey, att vara Rar i Oslo är som att säga konstig, och säga att en tjej är en rar tös är som att säga att hon är en konstig hora. - Konstigt land va?

Det som jag ska berätta hände mig igår... - Det finns verkligen sjukt folk i Oslo... HELT SJUKT.

En kille kom fram till mig och fråga mig om en cigarett, jag sa "Nej", han frågar sedan "hvarfor ikke" och jag svarar bara att JAG köper cigg för att JAG ska använda dom, men han fortsatte tjata och jag säger Nej Nej gång på gång.

Han börjar då hota mig att ta hela paketet (Då börja han ta upp sin pocketknife med vertyg ink en liten kniv) Jag sa till han att det är bättre att han köper egna cigg. Då börja han gå mot mig hotfullt. Sen kom hans flickvän och undrar "Va sker?" Då säger killen "jag ska kutta svenskfittan" Samtidigt gör han en "hugg" gest med kniven. Hon tar tag i honom och hon säger "skit i han" Sen ville han slåss men hon putta bort honom.

- Ska tillägga, JAG PROVOCERA HAN INTE, jag bara va där rökte min cigg och sa nej, han frågar varför inte och jag svara. - Stand my ground. Att man kan hota en annan person för EN cigarett. Cigaretter dödar, men inte på det här sättet dom menar på paketet va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: