freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Elina Tvinga mig!

Kategori: -

Vad händer i mitt liv? - En hel del, I guess.
Mycket har hänt nu senaste veckorna. fick reda på att jag inte kommer få vara kvar på Coop pga av att dom ska ha mindre timmar på ALLA anställda, TRÅKIGT. Så jag har nu sökt nya jobb inom bar och resturang. Har inte fått något bar jobb, men har dock fått en hel del provjobb bland annat på Café Sorgenfri som servitör, mycket fin resturang, lite för fin kanske för mig att jobba där. Men har provjobbat och kommer få min DOM på tisdag.

Ska nu också på provjobb på Olivia som är riktat på pizza och Italienska viner. Men där ska jag bara bli "Foodrunner" till en början, skillnaden är att man inte tar beställningar! Men det ska gå bra, så det blir min syssla i helgen.

Var också på en EXTREMT härlig intervju på Eataly i måndags. hoppas jag får jobb på det jag vill ha iallafall! Riktat till alla resturanger.

Depen är nu betald på vår sjukt frächa lägenhet på Sörenga. :) 39 tusen bara.... Kör bara kör! Måste bara fixa elen och tvättmaskin! Sen äre Klart.
 
Elina tjata på mig att göra ett inlägg... så var tvungen att göra det.
 
(Fick även en liten suprice av Elinas syster)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: