freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

I'm Radioactrive! - Sørenga

Kategori: -

Hejsan Hoppsan! Idag blev det inget provjobb som det var tänkt - kände att det var för oseriöst. Jobba gratis och sen kanske jag inte ens får jobbet, och det skulle vara 6-7 timmar. Enligt lagar/regler så ska det inte vara så. Men ajaa, får vara kvar på Coop :)

Igår efter The Scotsman gick jag och Elina till lägenhetsvisningar, två st. Det var 2 st som jag hade skrivit om. en för 13 000 och en för 19 000.

Som det ser ut så kommer vi ta den för 13 000. 2 sovrum. Men Elina kan inte flytta från sin syster direkt utan förvarning så hon ska stanna ett tag till hos systern, Men då hade vi tänkt så här att Elina och jag ska hyra ut den i andra hand tills vi båda kan flytta in samtidigt! :D SMART VA? - Då betalar Jag hela depen (39 000) och sen fixar vi andra som tar hyran. (Y) och förhoppningsvis så kan 4 st flytta in, även när vi ska bo där. Så det är minst 3, max 4 personer som får bo där. Jag och Elli delar på 6500 för det stora sovrummet och den andra betalar 6500 för den lilla. Men vi payar elen och annat. (beroende på hur dyrt det blir)

Och läget är perfekt, 10-15 minuter till Oslo Centrum (Bästa trafkförbindelserna), 20 minuter till The Scotsman, Helt nybyggt, altan, Nya Aker brygge, Värmen ingår i hyran, Alla som bor där har en gemensamt tak att vara på där solen ligger på hela dagen.

Du kan till och med paddla kajak till jobbet, ska ligga en vattenström precis vid huset! xD

Fanns till och med en liten film på deras hemsida... http://www.sorenga.no/c-168-Hva-skjer.aspx
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ydebäck säger:

    Du det där såg ju inte äckligt ut! kommer o hänger där i sommar! <3

    Svar: Man lever! <3
    Fredda

    2013-03-22 | 20:05:06

Kommentera inlägget här: