freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Bråk och slagsmål på Oslo S

Kategori: -



Ibland är folk i Oslo dumma i huvudet! Sitter på Oslo Jernbarnetorget och så frågar en kille om jag har "Coke" på mig, jag säger bara nej. Sen så börja han bråka med mig och tjafsa med mig om att jag skrattar åt honom - som jag inte gjorde, men när han påpeka det så var jag tvungen att skatta lite. Och bara "Vaaaaaa?"

Så säger han om jag skrattar åt honom så ska jag få knäckt näsa och att vi skulle ha allvarliga problem. jag säger bara "Skojar du, jag sitter här för mig själv och håller på med min mobil och du börja tjafsa och hot med att knäcka näsan, jag sitter ju bara här???!!!" Så fortsätter han och tjäfta och jag försvarar mig, så drar han till ett slag, och han lite full börja snubbla vid trappan upp vid Oslo S

Jag reser mig upp för att förbereda mig för mer slag. Så kommer 3 personer som ser det gå imellan och han kille. Börja säga åt mig att sätta mig ner igen. Jag bara va? "Du kan lika gärna gå istället? Så killarna som kom och hjälpte till sa till mig att jag bara kan gå iväg så jag inte får mer slag på mig.

Sammanlagt får jag under den perioden 4 slag mot huvudet, han får Noll slag från mig - pga en anledning, JAG ville inte att han skulle få mer skada i huvudet än vad han redan hade. (Jag försvara mig inte, jag tog emot slagen, jag var heller inte dryg)

#Jaghanteradetsomenstjärnapunkt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: