freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

TRÖTT!

Kategori: -

Skjuter mig i huvudet, är fett trött! :/
Igår var jag på arbetsintervju på en bar som heter Lincoln där jag blev erbjuden ca 80 timmar i månaden och sen va det snack om att jag skulle få heltid efteråt. So förhoppningsvis får jag den . Hoppas Hoppas! :) Dom ville att jag skulle börja redan den 20:e (om jag får jobbet), sen skulle jag provjobba i helgen så det är bara hoppas att det går fint.

Åkte till min Chef på Coop och berätta om det här. om det gick att få ihop det (ifall jag fortfarande får jobbet vill säga), men det såg rätt okej, samtidigt som att jag inte vill säga upp mig från varken Scotsman eller Coop! - Men Men.
 
Är glad för att jag kan mer eller mindre kalla mig bartender <3

Ha det bra, nu ska Elina iväg och jobba och jag ska hem och nörda! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: