freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Sponsrad av Burger King - Norrköping

Kategori: -

Alltså, idag fick jag mig ett gott skratt, Johannes har idag och ska förbereda imorgon lite för Fredagen eftersom jag ska leka bartender. Så sa vi att vi behöver is, - Det är OK, Jojo fixar.

Han går till McD och säger till dom såhär "Hejsan, jag jobbar på ett produktionsbolag och vi ska göra en reklamfilm för ett däck företag och vi behöver is," (vad exakt han sa vad han skulle ha det till kommer jag inte riktigt ihåg). Han sa något i stilen "Det ska vara en man som dricker vatten och därför behöver vi mycket is just till drickandet, vi vet inte heller hur många tagningar det krävs."

På McD så hade dom sagt nej, så då går Jojo till Burger King och frågar. Inga problem där, så imorgon så ska Jojo gå till Burger King och hämtar en hel påse med is, HAHAHA - Gott skratt jag fick av det här.

Johannes Öjring (Höger), DU ÄR SÅ JÄVLA KLOCKREN! x)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: