freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

#Par #NORRKÖPING

Kategori: -

Det här är ganska kul, men med mycket om och men så blev Elina och jag från Solo till Duo, ett par! Och ja , mycket serious talk(Y)

Vi försökte dock bestämma det utan att använda några klyshor, men varje sak jag tänkte från "Får jag chans på dig" till okänsligt och obrydd "Okej är vi ett par nu? Coolt." fick mig att skratta så jävla hårt, tröck nog kudden mot huvudet i ca 20 minuter bara för att jag inte kunde titta på Elli på av skrattet, för då skulle jag se fruktansvärt full - förhållandet skulle ha då hållt i 10 sekunder ungefär. (inte värt att riskera). För dom som undrar så: Ja, det känns riktigt bra. :)
Nu till annat - NORRKÖPING. Avfärd kl 07.32 från Oslo S - Fredag

Jag längtar något frukansvärt, ärligt alltså. Jag längtar så mycket efter min Dannefisk så jag dör! Jag vill så honom så jävla hårt i käften. - Av kärlek. (SANT).
 
Jag har ju nu både en Pojkvän och Flickvän. Coolt! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: