freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Galaxy Blogg

Kategori: -

Hela mitt liv är som en galax, åt helvete vissa dagar och helt underbart andra dagar! Fick två böter från vårat norska kollektivtrafik - Ruter. 900 spänn vardera. Men är medlem i Planka så jag betalar en självrisk på 100 kr per bot plus medlemskap för 200. Så det blev dyrt denna månad - 400 kr istället för 700 kr som det hade varit annars. Downfall - Upfall. (Kr = Norsk kronor)

Sen sover jag med härliga sällskap och det är en upfall - gå upp på morgonen är ett extremt downfall men sånt jag får räkna med. SJUKT VÄRT.

Den här veckan blev snål - Bara 35t, blev lite snålt men ändå okej. Bättre än Soc i Sverige ;)
Får se hur många timmar det blir nästa vecka, räknar ändå med minst 40t.

Längtar sjukt mycket till Norrköping den 18-20.
*17:e Fest med dom jag ska flytta in till i Maj. (Mer om det i nästa inlägg?)
*18:e Upp tidigt och åka tåget till Norrköping och FESTA PÅ PÖLZ.
*19:e Så drar jag på Syskonträff. Och äntligen får jag träffa min blivande Guddotter Tyra. Blir säkert att festa senare.
*20:e Hemresa.

Ska försöka få in en resa till Finspång och träffa fosterfamiljen såklart! :) Ses och hörs Sverige

Kommentarer


Kommentera inlägget här: