freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Flytten

Kategori: -

Ja... då ska man flytta igen då! Stället jag betalar för är inte värt att betala för längre, billigt osv, men inte värt "per" kvm.

Ska flytta in till Wessels Gate 1, Oslo. Den första Maj. Stället som jag har nu kostar 3600 NOK för 7 kvm, betalar för den nya 5000 NOK och är på 22 kvm, mycket plats och förhoppningsvis kan jag dela men någon Norrköpings vän.

Rummet som jag flyttar in till har lite nackdelar osv men med lite fixa så är det okej, Det är en Entré våning som är mitt rum, med en trappa ner till (källaren) köket och andra rum. Det finns en back gång men då måste dom igenom en annans rum nere i källaren. Så det är antingen jag som får lida när folk kommer hem eller en tjej i ett annat rum.

Men den har en öppen spis, stor yta, högt till tak, extremt härliga roommates. Det jag får när jag flyttar in är en två sits soffa, två 90 sängar som jag ska sätta ihop till en dubbelsäng, sen är datastol. Det jag behöver är ett skrivbord, byrå. fötter till sängarna.

Det bästa är att det allt blir förberett, istället för att säga upp ett rum och sedan ha kallt huvud när man letar.

Ursäkta för dåliga bilder.

Kommentarer

  • Ida säger:

    "Ursäkta för dåliga bilder" .... Känner mig kränkt, haha! :D

    2013-01-10 | 18:10:18
    Bloggadress: http://idaekenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: