freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Falkenberg?

Kategori: -

Vad i helvete gör man i falkenberg? , vem vet - jo, Elina vet, eller?
Sist hon var där så skrev hon till mig mycket och spela HoN med sin killkompis Tim, så tydligt vet hon inte heller vad man gör i Falkenberg... men det löser sig nog.

Men nu har jag jobbat min vecka, haha. inte i närhet av dom timmarna som jag har tänkt att ha som "minst" just för att tjäna så mycket jag kan - Men va fan gör det om hundra år? Soft iallafall.
Imorgon halv 11 med buss så åker vi till Gbg och sedan därifrån så åker vi till Falkenberg med tåg.

Så det blir bara att sitta på bussen och kolla på film. - Sen ska vi fira min födelsedag på Fredag på Ullared med MYCKET kläder och sedan i Varberg med utgång (i Elinas fall så har hon aldrig haft en utgång i Varberg, låter stabilt)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: