freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Fail Fredda.

Kategori: -

Jag har haft det klockrent i helgen! - Men ibland går det bara åt helvete.

Fredag: Kom till Norrköping och drog till stan, shoppa lite och sedan så käka vi lite på Olearys med Simon - "Fredda bjuder" .Sen hände inte så mycket mer, gjorde drinkar hela kvällen och hade nice med alla - så nu väntar jag på att pengarna ska ramla in! ^^ Sen vare ut på Pölz och hade ganska nice där, - men inga av mina vänner vill dansa... Buhuuu!

Lördag: Bara ta det lugnt, var på Syskonträff med alla syskon och sedan en trip till Finspång och träffa min fosterfamilj. Fick både drinkgrejer så som en mixer och även grejer till vin så som öppnare och "droppkork" + lite annat - TACK =D

Söndag: Så jävla sämst som man är och så går man på fel tåg. Men till mitt försvar, vem sätter upp två tåg på samma spår och den ena går 14:32 (mot sthlm) och den andra 14:36 (mot v-rås)? - Dumt. Men det löste sig, fick gå av vid Kolmården och sedan få hjälp av Danne att komma till K-Holm. - TACK DANNE ^^

SÅ NU ÄR JAG PÅVÄG HEM! =D hahaha,, Med mycket om och men.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: