freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Wtf?

Kategori: -

Oj, här har det inte hänt något typ - är förmycket med Elina, men hon vägrar ju att låta mig vara, Suck. Jobbigt liv jag har.

Aja, efter Falkenbergshelgen så har det inte hänt så mycket, har jobbat mindre än vad jag vill göra. kommer inte upp till 40 timmar den här veckan, och garanterat inte nästa vecka heller... FAN! - Mer jobb tack!
Jag trivs ändå på båda Coop och Scotsman, inte vill jag byta något av dom.

Men helgen har varit gött, har jobbat fredag och lördag på Scotsman och bartendat. Jag känner direkt att efter varje gång så lär jag mig mer och mer, sen alltid lika kul att jobba med Frank som jag har gjort nu i helgen.

Idag så ska Elina jobba (JAG VILL OCKSÅ JOBBA) så jag ska dra till mig och bara chilla. Har dock gått en promenad runt Aker brygge, sen kommer hon till mig ikväll när hon har slutat. Sen är jag ledig imorgon också! =/
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: