freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

ORDET NEJ!

Kategori: -

Nej, jag vill inte bli medlem i hos er, nej jag vill inte få billigare el, nej jag behöver inte ett annat abonemang på min telefon. Och, nej jag vill inte ge pengar för att du är hemlös, nej jag vill inte ge pengar för att du har ett heroinproblem, Och bara för att jag har en cigg i munnen betyder inte det att jag har en att ge till dig eller alla andra tiggare. Jag åker inte till Sverige för att köpa billiga cigg så DU kan tigga en av mig! Nej Nej Nej
 
*Vanliga problem när man går på stan eller åker T-Bana. Man får aldrig vara ifred.

-Jaja, jag vet att jag är omännsklig.

 
Inte nog med det... Svettlana (den äckliga tjejen som luktar någon förjävligt som egentligen heter Hege) kommer hem och ska använda köket.
Såhär vare, en kille som bor på kollektivet laga mat innan, jag kommer dit och det är inte så värst rent så jag fixar ordning, hel rent överallt och hon har en JÄVLA tendens att lägga en kvin precis på kanten till diskhon... sen lagar jag mat och lite spill av pannkaksmet blire allt. Men...! Sen kommer Svettlana hem, frågar om jag kan flytta mina saker för att hon ska bre mackor, "fine" tänkte jag. När jag sen kommer tillbaka så är det smulor överallt och smör och sen hennes jävla kniv!
 
Vi är liksom 4 person på ett kök som har en platta som fungerar, det är SKIT litet och så ska man göra det värre, Behåll din jävla kniv i ditt jävla rum och gör rent efter dig. Jävla Haga. (Hege)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: