freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Hotad på jobbet!?

Kategori: -

Okej, inget småsnack om vad jag har gjort idag eller något alls. Direkt till saken.

Idag precis när mitt pass på Scotsman skulle börja så är det ett gäng på fyra personer som börjar bli fulla, högljuda och bara allmänt respektlösa.
Dom fyra personerna går upp till andra våningen och ska spela biljard och jag ringde min kollega som bartendrar på den våningen och varnar för dom och vi bestämmer för att dom har fått tillräckligt.

Hon nekar dom och då kommer dom ner till mig på Entré våningen och ska ha öl, men jag nekar dom och säger att dom är för fulla, (inte han som beställer men dom andra). Så börjar dom diskutera med mig och tjafsa, dom förstår inte varför dom inte får någon dricka men förklara för dom varför ca 5 gånger.

Sen kommer en av dom som var mest full och frågar vad är problemet, åter igen säger jag dom var för fulla, respektlösa och har kastat snus på golvet och pommes lika så. Mannen som är fullast tar sitt finger mot sitt huvud, gör en pistol finger och riktar den mot mig och "skjuter" mig i huvudet.

Det blev väldigt svart där en stund, jag springer över till hans sida och puttar honom mer eller mindre ut till dörren och säger till att man inte beter sig sådär, att han är dum i huvudet och att han hota mig med att "skjuta" mig. Inte nog med det så ska han slåss också. Så kommer den kommentaren "Jävla svensk", jag sa bara tillbaka "jävla rasist."

Som tur så har han en vän som inte är så full och faktiskt går i mellan men samtidigt puttar ut sin vän. Han säger "Ursäkta, han menar det inte" jag säger bara då, "DET SKITER JAG I, HAN SKA UT"

DON'T MESS WITH A SVENSK.

Nu ska jag mysa med Elina, GODNATT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: