freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Barskola?

Kategori: -

Jaa nu har jag hittat något jag verkligen vill gøra, haha, helt sjukt. Nær jag væl hittar något så kan jag inte sluta tænka på det. (Och just det, sorry før att jag skriver på ett norskt-tangentbord)

Har kollat mycket på Barskolan och Bartendarskolan, Bartendarskolan verkar vara den størsta och den mest seriøsa men frågan återstår, ska man hålla sig till Oslo och jobba samtidigt, eller ska man åka till London just før att det ær billiga flyg eventuellt att åka till Barcelona før lite varmare stælle, eller kanske Kos eller Phuket? Eller Miami? SVÅRT DET DÆR!!! VET INTE VAD JAG SKA VÆLJA! :)

Aya... låt førslagen komma in. ^^

Kommentarer

  • Emma säger:

    Utbildning som inte är med i eu gäller inte inom eu sen, så smartast är ju att ta det landet som är inom eu :)

    2013-02-23 | 23:46:25

Kommentera inlägget här: