freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Saknad katt

Kategori: -

Vet att jag åker till Oslo osv. och förhoppningsvis får jobb. Men jag är ju lite smått deprimerad...

Bara av allt, liksom. Idag cykla jag till jobbet (åby) och blev väldigt ledsen, visst, Magnus mår bra osv och är inte borta... Men!

Att leta efter en död katt längs motorvägen efter att man hade fått ett tips av en person om man var tvungen att leta där och hoppas på att hitta honom, (dock inte död) är nog det jobbigaste jag har gjort.

Jag cykla som sagt till jobbet, såg mina lappar på vägen ditt runt i Åby och cyklar förbi där han kanske låg död, det var väldigt jobbigt då, och väldigt jobbigt nu med. usch,

Jag saknar honom väldigt mycket iallafall.
 
Nu sitter jag och deppar och planerar resten, läser även fias blogg lite..  Man blir ju glad när man ser det här. http://konstantiiine.blogg.se/2012/september/i-know.html...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: