freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Norge Norge...

Kategori: -

Fan, för ca 30 minuter sen så kände jag att jag ville dra VÄRLDENS största blogg inlägg, men, nu blire inte så. För nu när jag ska skriva så vet jag inte vad jag sak skriva längre.

Igår vare flytt, har stressat som ett as nu, och nu är jag äntligen här, fast, så lättad är jag ju inte. Jag lämnar allt nu, en ny början, det känns både bra... och dåligt. Mest dåligt just nu. Att lämna min bästa vän som jag umgås med varje dag och min granne Jenney som jag har kommit rikigt nära också, och sen andra vänner, så som Simon och Åsa, Fia, och andra personer. Det finns MÅNGA. Sen är det ju även alla syskon, men sen skiter jag i min Mor och min Far, dom betyder inte så mycket iallafall liksom.

Men kvällen igår så skulle vi festa lite med Jenneys kompis som bor här i Oslo, dom bodde verkligen snyggt, som fan! AVIS HÄR.  Dock sluta min kväll lite tidigare för jag var verkligen trött och ont i huvuvdet. USCH! Sov hos hennes kompis och så åkte vi nu på morgonen till mig för att Jenny och Danne skulle åka hem... så när jag fast här, tyvärr.


VART FAN SKA MAN BÖRJA!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: