freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Kavaj - och en Johannes på det.

Kategori: -

Ja, vad sak man säga, min tidsuppfatting är sjuk i huvuvdet, vakna igår, sent och tänkte att "fan vad skönt det är att det är torsdag så slipper jag dricka..." sen så vare inte torsdag, utan fredag... helvete. aja, bara köra på det... =) Var inbjuden på en fest av en av (vi kan säga) Linus kompisar, Jonas och Sara. Drog dit med Johannes Öjring och hade trevligt som fan!

Musik, gitarr speleri och andra sköna person! Jag och Johannes drog in till PÖLZ - träffa den kända legenden Ann Mäl... (För dom som inte fattar = Anmäl). Trevlig tjej! - Aja, bilder kommer väl upp på NKPG by NIGHT så man kan lägga upp dom här!

Mer än så hände inte, nu blir käk hos Dannefisk med Jenney o Fia, Nu äre bara att vänta tills det blir Måndag så jag kan planera Norge, ringa bemanningsföretaget i Norge om jobb.

USCH HATAR ATT VÄNTA.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: