freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Jag dricker för att jag kan!

Kategori: -

Jag har själv märkt det att jag har blivit en aning beroende (okej, mycket beroende) av rökning och alkohol, men sen när Norge blir, OCH om Norge blir så blire ändå bara att jobba, visste ni att en öl-jävel i Oslo kostar ca 80-100 kr på krogen - Helt sjukt!

Då när jag är hemma i Sverige så kommer det bli helt galet jue, allt kommer vara som Tyskland för mig här i Sverige, allt i England och Tyskland kommer vara som gratis! tyyyyp!

Aja, ikv kör vi ingen med Dannefisk, Johanne BÖJring, Sandra, och sen några fler! - Inte fel det inte! Man får ju ta vara påt liksom. För imorgon så ska folk festa här också och jag själv ska bara ta några öl (Yeah Right!?) för på Söndag kl 11 ska jag jobba lite på Coop, bara öppningar i schemat, dom hade mycket nästa vecka med men eftersom jag åker på Måndag så kunde jag inte ta dom.  PEACE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: