freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

I miss

Kategori: -

HEY BLOGGEN!

Ja du, nu ska jag vänta tills klockan slår 12 för då ska jag skicka dom resterade pengarna till min hyresägare i Oslo, haha 14.400 Nok är då betalt, 3600 Nok plus deposition (10.800 Nok) som blir ca 17 097 kr i Svenska pengar... Har en hyra på 4 274 SEK i månaden! SJUKT MYCKET PENGAR! FÖR BARA 6 Kvm

Så jag har nollat mitt konto nu typ - Men depositionen får man ju tillbaka när man flyttar ut, så jag ser det mer som en investering. Här är min nya adress... http://goo.gl/maps/8yslj

Men ah, mycket planering och så, mycket packning, och så måste jag fixa hela förådet imorgon så den som hyr min på andra hand kan ha lite grejer där nere också! Och städa också! Och massa mer. Men fest imorgon, en sista för alla vänner! =D

Jobbet är fixat kan man säga. Åker på Onsdag med Jenney och Dannefisk som ska hjälpa mig med flytten och så.

Fredda, BRA JOBBAT! =D - Nu hoppas jag att några vänner flyttar med mig också tillslut! - Kommer sakna ihjäl mig, iallafall fisken <3

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: