freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Gravity hurts - U don't say?

Kategori: -

Jag undrar, men vill inte fråga, frågar jag så mår jag skit över att du svarar,
att t.ex. höra din röst skulle knäcka mig, att se dig svara skulle kännas lika så.

Inte för att jag har känslor kvar, vilket jag inte har -
...men risken är för stor ifall att dom visar sig igen,
Vill verkligen inte bo hos Danne 25% av ett år igen.

Nu kommer reaktionerna hagla in från familj och vänner,
men nu vet alla varför jag inte kan fråga och jag vet att jag inte ska tänka på't egentligen.
I wish I knew then 
What I know now 
Wouldn't dive in 
Wouldn't bow down 
Gravity hurts 
You made it so sweet 
Till I woke up on 
On the concrete 

Falling from cloud nine 
Crashing from the high 
I'm letting go tonight 
(Yeah I'm) Falling from cloud 9

Kommentarer

  • Fisan säger:

    Inse bara att du inte har kommit över henne fredda. Bara för du inte vill ha tillbaka henne och du har gått vidare så är det rätt uppenbart att det finns en massa känslor kvar. Säg vad du vill men dina ögon ljuger sämst.

    Svar: Du ser inte mina ögon....
    Fredda

    2012-09-27 | 00:00:13
    Bloggadress: http://konstantiiine.blogg.se

Kommentera inlägget här: