freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Förmycket lek, för lite verkstad

Kategori: -

Jahopp,, Festa som fan i fredags, va helt galet kul och TACK alla som kom! Det betyder jätte mycket.

Iförgår så var danne sjukt bakis, han skulle köpa bil... han höll på att göra bort sig och säga att han inte kunde hämta bilen igår eftersom han var för bakis, så han ringde sa till gubben att vi skulle komma senare eller på söndag (igår), så sa han att han inte kunde hålla bilen längre så blev det ingen bil, men jag och lilla jenney pressan han lite så han ringde upp och sa att vi kommer iallafall. - Danne tacka mig lite efter det eftersom det köpte var SÅ värt och många ville ha bilen.

Så iförgår var Danne och jag fylletaxi, han gasa runt som vanligt. Kul vare! =) Idag blire mer Oslo sysslor, måste flyttstäda... det gör jag nog på Tisdag, men jag måste fixa kartonger och påsar att lägga i allt i ner i källaren! BLÄ, Men Danne ska ju skjutsa mig till jobbet i Åby så jag får fixa allt där!

Just det, igår drog vi till Hangaren, eller frysen i Linköping och skejta lite! ^^ nu blire att rensa alla kläder... Hehe... Men vi hörs alla! HEJ DÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: