freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Chatroulette Sverige

Kategori: -


Haha, när man inte har något att göra så går man in på Chatroulette ;D - First time, men fan vad värt det, förutom alla snoppar som kommer upp.. usch.

Hitta dock en skön kille som jag drev med... (syns inte på bilden nedan)
Han: är i skolan, Ska jag visa alla jag går i skolan med?
Jag: Haha Gört! - EY vem var bruden?
Han: min lärare.
Jag: Ropa från där du sitter och fråga hur gammal hon är.

(Kille skriker bort och ber läraren komma till han dator, hon kolla väldigt skeptiskt på honom och mig i skärmen,Jag skratta som fan xD haha)

Han: 35 år.
Jag: Värt att ragga på?
  
(KLICKA PÅ BILDEN!)
 
Sen träffa jag en brud som ville luras med mig lite.
hahaha... svin. - Jag behöver en hobby alltså.
 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: