freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Du gör ju allt för att förstöra för mig

Kategori: -

Att vissa personer inte lär sig, kan inte fatta. kan inte förstå...
Jag erbjöd mig att hjälpa och fixa så att Magnus komiväg eftersom personerna han bodde hos var kattallergiska, sa bara att jag fixar det (även fast det har varit ett så stort tjafs om att dom ville ha honom där ute, till och med att jag inte fick hämta honom, fast nu spelar det ingen roll för att jag är norge), och att jag vill att Magnus ska vara hos någon jag känner och inte tvärt om.. och ni fråga mig om hjälp.

Så får man ett "Du gör ju allt för att förstöra för mig, tack! " när man erbjuder sig... Vad har jag egentligen gjort för att förtjäna det här? Ärligt talat.

Har tänkt på det här hela dagen, vad gjorde jag för fel? - När folk frågar om hjälp, ska jag bara säga...   "Sug min k*k" då.  För det kunde jag lika gärna göra, för jag skulle få exakt samma otrevliga och konstiga respons som jag fick idag när jag faktiskt försökte bara snäll och hjälpa.

Så. Fuck Karma, Fuck Ödet, dom som beter sig om idioter vinner mest. Punkt slut!

(Kul grej, sökte på en passande bild på Google... Sökte till en början på "Suck" - Smart va?)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: