freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Ibland skriver man ibland...

Kategori: -

 
... på varje rubrik, det har bara blivit en vana nu, ett bra sätt att börja ett inlägg med... för ibland är man ju trött, ibland har man tråkigt... Man har det ju inte så hela tiden =) Det gäller att vara smart...

Jag tänkte på en sak förra veckan när jag jobba på Scotsman... när jag jobbar så plockar jag för det mesta glas osv.. "busboy". ofta så är det folk som lämnar väldigt fulla 6 dl glas men som man måste slänga eftersom ingen dricker det.

Tänk er då vilken rehablitering det skulle vara för en alkolist att jobba så, tårarna bara rinner varje gång han slänger i öl... Haha priceless... Skulle kunna tänka mig Dahla jobba där... inte så lyckat tror jag! x) Hahahahha.

Jahopp. igår blev det bara lugnt iallafall för min del, var på Oslo City och kolla läget, kommer in i ett av varuhusen så är det en fett jävla skärm som det visas Starcraft på ... sickest. Sen så fixa jag mig en bärbar CD Spelare som kanske eventuellt fungerar så att man kan installera datorn utan problem... Men det får vi se idag, ska fixa en Win 7 skiva snart, ska bara låta folk få sova lite till :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: