freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Ibland jobbar man

Kategori: -

Yeeppp,, 8 timmars jobb är nu avklarade och nu sätter jag med ner, sätter igår Viber och ringer Danne och spelar lite HoN!

Denna veckar får jag ihop till 33,5 timmar - bättre än inget! ^^ Nästa månad så ska min "färskschef" ha semester så vecka 44-45 blir fett, 40 timmar minst iallafall från Coop och sen får vi se resten från Scotsman också! ^^

Men hmm,, ska ju åka till Stockholm den 10:e Nov, tänkte åka hem till Norrköping den 8:e Nov osv. men blir nog att jag åker hem den 9:e istället och predrinking till Lördagen! ;D hehe... Puls på fredag- standard.
Fast ah, vi får se hur det blir liksom! - Allt krockar och jag vill inte åka iväg från jobbet heller förmycket.Samtidigt som jag inte har råd att betala en resa hem - stockholm och sen oslo... Samtidigt som jag känner att: Betalar jag så mycket så kan jag ju vara hemma ett tag.

Aja vi får se... kanske bara åker till Stockholm och tillbaka! - vet inte än! hmmm
 
 
btw... saknar mitt korta hår... behöver klippa mig! =S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: