freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Ibland är man nere

Kategori: -

Känner bara just nu att jag bara vill ligga ner och typ - dö.
Okej, låter dramatiskt när man säger så... men ni vet, när man får den där känslan att man bara vill skita i allt och ignorera omvärlden, vardagen.

Så känner jag iallafall. Bara försvinna, redan gjort liksom, men bara försvinna från "min" vardag. Klart jag är glad över att få jobba osv. men ahh, nu är jag trött och seg - saknar mina vänner därhemma i sverige. Saknar förmycket.

Saknar min festlägenhet, saknar min lilla katt till son (bilden), saknar Dannes damphumör, saknar kvällciggen med Jenney. saknar Norrköping, saknar umgänget i allmänt.

Här är det inte samma sak... inte samma alls...

Men jag vet en sak, om jag tänker som jag gör just nu imorgon, lördag, söndag och även måndag så kommer jag gå under. Så övertalar/övertygar mig själv att vara igång och bara köra. Full ÖS

Ni får vara bättre på att svara på Viber - Vänner, Behöver det!

I'm Stong

 

 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    <3

    2012-10-19 | 07:13:11

Kommentera inlägget här: