freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

En gråzon

Kategori: -

Random rubrik men det kan man leva med, sitter och chillar i soffan på kollektivet och taggar inför jobb kl 22.00 till 04:00 - ska bli nice tror jag.

Igår va det lite för lugnt, men jag ska inte klaga, men det lär väl bli värre idag. Fast då har jag något att göra hela tiden - så tiden går fort. Kolla även tågtiderna, kanske kan slippa att få jobba en timme på torsdag så kan jag åka med sista tåget då på torsdag och redan vara där då! ^^ Så Norrköping, AKTA ER.

Ska också försöka "flörta" med mig chef på The Scotsman om jag skulle kunna få upplärning på bartender, sjukt bra att åka tillbaka till Norrköping (när jag väll gör det) och ha jobbat som bartender, då kanske man har tur och kan få jobb på Puls eller Hugo. Who knows?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: