freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

En dröm

Kategori: -

.... om det gamla, åter igen. Jag hatar mig för att det händer, men för mig var du en 10:a. För mig var du perfekt...

Jag tittar tillbaka och ser att du är ett kap, var mitt kap. Jag lät dig gå, jag hade heller inget val tillslut med allt som hände (Psykopat el. Kärlek). Tänk om jag faktiskt bodde med dig utanför staden som våran plan var. Jag kanske inte hade kommit någonstans med mitt liv, arbetslös osv. fast det hade varit värt. Värt att se dig varje dag, jag hade varit lycklig.

Att hata sig själv för att man tänker på det, positivt eller negativ, är bara helt rubbat. det kanske var att prata om det igår med en vän att jag kom tillbaka till det här. men då har jag lärt mig ... prata aldrig om varför man mådde skit för ca 6 månader sen. framförallt inte hur man börja röka. (moget)
 
Jag försöker bara sätta ett smile på mina läppar, leva mitt liv. - Det är bara fake. Vet att livet går vidare... men när man inser att ens bästa vän bara försvinner så blir det jobbigt.

Min dröm, där var vi vänner, kanske mer. Ingen aning -
Det var ju bara en dröm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: