freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

You can't hurt me anymore!

Kategori: -

Sådär, nu har jag avslutat ett stort kapitel av mitt liv, hoppas en dag att vi är vänner. Nu ska jag leva mitt liv, iallafall försöka... ingen ånger, inga "Second thoghts"... då får du som du ville! Men det blir jag som kommer må mest dåligt just nu, även om jag skriver att allt är bra! Men då borde du vara glad för min skull... Puss - Älskar dig.


I och med all drama så gör jag ett undantag ikväll! Jag ska fan ut, ha kul, dansa järnet och njuta av mitt liv, det blir ju utgång då men "nya" gänget - hoppas le fish kan vara med bara, annars händer INGET idag, chilla - spela HoN och vänta på att le fish ska vakna från sitt nattbesök... kl är ju nu 06.00 ish, och han som har en tendens att vakna vid kl 12.00 x/ SUCK

- Fan, mer drama här än på Big brother iår..Nu äre slut med det.
MEN.. hellre valt drama och vara mig dig ... än det här

PEACE xoxoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här: