freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Noo need no greed

Kategori: -

Varför ska man gå runt och hata personer man aldrig har träffat?
Varför ska man gå runt och hata personer man inte känner?
Varför ska man gå runt och hata personer man aldrig har pratat med?
Varför ska man gå runt och hata personer man har fördomar emot?
Varför ska man gå runt och hata personer som aldrig har gjort dig illa?

Vem vill leva så?
Vill bara leva mitt liv!
Borde du med göra?
Det var ju du som ville börja "leva"...


Idag räcker det med drama därimot så kommer jag aldrig försöka att börja "hata" något.. texter som, "hata allakillar, sug ingen kuk va en bitch mot alla .osv".
man liksom orkar inte, inte rätt väg och gå.
Idag äre fika och bastu som gäller - med en iskall öl i näven.

Kanske någongång kommer jag bli som min far, men då vet jag hur han kom dit.
Broken hearted

Maybe
sometime I'll be like my father now,
but
then I know how he got there.
Just misunderstood and broken hearted


Kommentarer


Kommentera inlägget här: