freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Ibland är man snäll...

Kategori: -

Hejsan! Idag kan ju någon komma till mig och döda mig snabbt, jävla bakisdag.
Man ska väl inte klaga antar jag, det var kul igår ändå. Men ah, dagen efter är ju värst, iallafall om man inte har "rockstar" känslan. (Man är bakis, man skiter i allt och alla och man har inte brottom till något, samt att man känner sig som en KUNG!) Aja den känslan kommer väl snart antar jag.


Igår kände jag mig extra snäll!
Två personer, vad ska man kalla dom... föredetta familjemedlemar?, Nej, men vi säger istället att två personer i mitt liv ska nu få barn - Fy fan vad kul för dom! =D Blev skit glad för deras skull och känner att man skulle vilja vara där dom är nu... hus, bil, barn och sen ska dom gifta sig i sommar - UNDERBART! (Var planerat att jag skulle vara med, men det missar man ju också...)

Då därför kände jag mig extra snäll igår, det var en ensam mamma som skulle upp på spånkan med barnvagnen, det va en lite spårvagn som man måste gå upp 3 trappsteg för att komma in, Men man kände alltså lite sympati, fan... det kan inte vara lätt att ha det som dom har det. Iallafall, tänkte på dom här personerna i mitt liv och kände att jag skulle hjälpa till, det skulle säkert jag vilja ha någon gång om det var mitt barn och barnvagn, Fan kändes ändå bra liksom! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: