freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

EN GÅNG - INGEN GÅNG!

Kategori: -

Allt är väldigt tungt nu, kunde ändå fått lite av kakan, tills jag sa sanningen igår. När jag var "Player-Fredda" så valde jag att inte säga saker till folk, för jag inte ville såra dom, men nu när jag är en bättre person så väljer jag hellre att säga ALLT som det är och inte dölja något från någon... det är bara fel att dölja... Valde att säga en sanning igår - en sak som jag skäms över och ångrar. Men om jag inte hade sagt saningen så kanske det bara hade blivit värre på långt sikt, Vad skulle jag vara för person då, om jag ljög, döljer och bara utnyttjar.

Vi har gjort samma misstag nu, enligt mig, visst... det va ingen "tävling" på vem som har gjort mest fel. Utan det jag tänker på som har sårat mig har varit liknande saker som nu har sårat dig.

Därför vill jag bara glömma, börja om och säga såhär
"En gång - ingen gång" - eftersom vi båda gör lika fel... HELA TIDEN. Hatar mig. Jag ångrar det jag har gjort, kommer inte hända igen.

Jag Älskar Dig!
Min kärlek skrämmer dig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: