freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

ALLT!

Kategori: -

Det är mörkt nu, alla sover. Men jag då? Vf kan jag inte sova, vf ska jag ha mer skuld känslor för.
Jag går runt dannefisks lägenhet som att jag vore en zombie eller som att jag letar efter något, jag går till kylskåpet nästan som att jag hoppas på att det är DIG jag ska hitta där inne eller något som kan få mig på glatt humör nu. Det kanske finns något jag kan trösta äta mig med. Men jag vet att även om det finns något där så finns det ingen som kan göra mig såglad som att vara i din säng. Det finns inget som kan få mig så lycklig som att känna din värme, din närhet.

Jag försöker se det posetiva i allt, känslan i en varm sommardag, en första klunk av en iskall CocaCola. Kanske glada människor, en kram från en kompis eller bara känslan över att ta på sig en tröja man gillar... Inget av det kommer hjälpa ett dugg, fast jag önska det.

Därvar alkoholen och rockstar-liv just nu! Jag vill inte vara den jag är just nu, supa skallen av mig varannan dag och bara skita i att såra folk varannan dag. Vill inte leva det här livet som det är just nu. Vill leva med dig nära intill mig. Får man inte det, är det då värt att må såhär. Nej.
Jag har ingen vägg... för att jag vill inte bli känslokall idiot som jag var för 2 år sen. Hellre dricker jag då, lite av minnet av dom 2 år kanske försvinner, gör det bara för att överleva. En person sa till mig med ilska "Lämna henne ifred. Tänk på den bra tiden ni hade tsm istället"  -   Det är just den jag vill radera, eftersom jag vet vad jag går miste om, det gör mer ont. 

Jag kanske gjorde dig en tjänst nu... Så du äntligen kan hata mig och gå vidare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: