freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

vill du vara med mig eller någon annan...

Kategori: -

Äsch skit samma, får väl tro det värsta... 


Alltså, jag har såå ont i huvudet, fan, fan fan fan fan fan fan fan fan fan. Aldrig mer? Faste atte jo va?
Galet blev det, förfest hos mig med massa som Åsa kände, körde massa shots och skit + rödvin (är man smart eller?) och sen vare utgång på Cromwell, stod mest och dansade loss med massa Randoms, och Åsa en heldel! =D HAHAHA GALET!!

Sen skulle vi till Toooooobbe av någon jävla anledning så börja Åsa räkna hans pengar, så gjorde jag det med och fixa ihop så jag kunde köpa fyllekäk! TACK TOBBE, sen hade jag fyllesamtal ända hem mitt i regnet.
VÄRT!


You are the only girl who can stop me now - and you know it.


Down and out with my dumb friends, ready to misbehave
Forget about Monday to Friday, 'cause I've been working like a slave
Creepin' towards the weekend, MDMAble to shine
Bringing me down to the deep end, back off, back off!
And let me lose my mind
Back off, back off!
And let me lose my mind
Down and out with my dumb friends, ready to misbehave
Forget about Monday to Friday, 'cause I've been working like a slave
Creepin' towards the weekend, MDMAble to shine
Bringing me down to the deep end, back off, back off!
And let me lose my mind

Back off, back off!

And let me lose my mind

Kommentarer


Kommentera inlägget här: