freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Vad ska man skriva...

Kategori: -

Ibland kommer man i ett läge där man vill skiva massa, fast inte riktigt vet vad man ska skriva, jag vill skriva om en person, jag vill skriva om någon annan person, och jag vill skriva om festen igår... Sen är det liksom hur jag skriver det och så inte jag framstås vara helt rubbad, men frågan är... Hur, vad och när ska jag skriva allt?


En sak som jag hatar så sjukt mycket, det är folk som skriver massa elaka saker på internet, det finns massa exemplen man kan använda. som att, En person kan lägga upp en bild på sig själv, folk på internet kan då skriva VAD dom vill, eftersom då vågar man ju. Det är just det här som är fel, man ska kunna våga stå för det ansikte mot ansikte, man ska inte ha en internetsladd eller två datorskärmar som "försvar", som man sitter bakom, då är man bara feg.

Det gäller alla som ogillar/hatar mig, om ni är här och inte kan stå för vad ni säger, vf ska ni då kommentrera? Om ni ogillar mig så pass mycket att det inte är värt att prata med mig ansikte mot ansikte, varför bete sig som att man är 8 år och skriva massa sker på internet - Är jag värd eran tid?
Dom flesta har varit med om att när man var liten så fanns det alltid, det där gänget som mobbade andra, men när alla splittras och när dom inte är ett gäng längre så är dom inte så kaxiga, det är just på den här nivån som en del är i. Sen kan jag säga att jag är inte mognare än andra, men det är ju något jag avgör själv. Kan säga att jag ändå är mogen på vissa områden och inte andra.

Skriver man för att få mig att må dåligt, eller skriver man för andra anledningar?

("Stalker" Skriver inte dethär för att du skrev.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: