freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Mycket händer...

Kategori: -

Mycket firande av folk som fyller år och folk som tar studenten, mindre jobb dock, vilket kan vara en stor fördel! =D

8 Juni(Idag) så har Kim Elb fest, fick dock en chock av fisk eftersom jag trodde inte det var nu idag!
13 Juni så kommer lilla Sandra Dejin hem och det ska vi fira med onsdagsklubben och festa i hennes stora hus, blir säkert att träffa gamla kompisar som man inte har sett på väldigt länge!
15 Juni så tar syrran Emma Karlsson studenten och har utspring, då får man träffa sin pappa efter 2 år, ingen rolig syn... Dock mina andra syskon som inte sätt min pappa på 8-9 år. och min ena syster som inte har sätt min mamma på 8 år. - ROLIGT? Hade trott att man hade J***** som stöd, men nu blev det jobbigare.

15 Juni(Kvällen) så ska vi till Carolin Andersson eftersom hon fyller år och har 20års fest! =D Skit kul!
20-24 Juni så drar Jag, Fisk, Rolf, Embla, Jens och säkert någon mer iväg med Simons morfar eller farfars båt och driver omkring fyra dagar på vattnet runt Sankt Anna/Grytskärgård. Kommer bli så jävla klockrent alltså, Brun ska man bli också!
13 Juli så har Åsa Liljekvist "inflyttnings och fiskdammfestkalas". . Blir kul att festa med "gamla gänget".
Har fått en ny granne över mig, han och linus har snackat att han över mig ska fixa en inflyttningsfest, men då ska både jag och Linus ha fester så alla kan gå över till alla andra, alla ska ha öppen dörr och alla kommer springa runt. :)



Taggar midsommar! <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej J**** /Lotta.

    2012-06-08 | 12:25:35

Kommentera inlägget här: