freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Life is a bitch

Kategori: -

Tänker mycket på den här sidan som finns på Facebook "Life is a Bitch Quotes"... mycket av det som dom lägger upp är riktigt bra saker och citat, men vissa saker konstiga och som man ser kompisar gilla. Kan handla om killar som är otrogna eller bara om personer som ska sluta vara svin, eller att man måste öppna upp sig.
T:ex...
 

 
Som rubriken säger, Life is a bitch... vet inte ens varför jag skriver hälften av det här, finns ingen direkt poäng med mina inlägg nu när jag läser egenom dom. Men idag har jag bara gjort ärenden och träffat Johannes och fick se den nästan färdiga filmen som jag var med och "skapa" med Lina Axmacher, sen ska han skicka hur många bilder som helst till mig som är på mig när vi filma! Dom är tydligen roliga att se på! Jag var ju Linas lilla "Superman"-slav så det fanns roliga bilder när jag hjälper henne med en hårtork och massa! x)
 
Just nu sitter jag och fisken och tittar på (500) Days of summer sedan drar han och jobbar och jag drar mig till Emelie R för en lite promenix och chill. 

HEJ DÅ BLOGGEN!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: