freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Ibland blir man glad

Kategori: -

En del kunder som handlar är helt dumma i huvudet.
En del kunder som varken hälsar eller tittar på en.
En del kunder är helt störda och behandlar en som skit.
En del kunder tror man är deras lilla springpojke.

Fast, det kommer även tillfällen där man verkligen känner sig uppskattad!
'Som idag, en kvinna kommer fram och frågar efter något och jag tar hand om dom som vilken kund som helst, men hjälper man man har tid och chans. Efter jag hade hjälpt kunderna så kommer dom senare till kassan säger till mig "Gud vad bra du jobbar bra, effektiv och trevlig ung kille som någonsin har jobbat här" Då blir man glad.


Klockren bild, - Dock kanske man är lite berusad?
Nerå, så det ska vara.




- En kul grej bra, Kul att Jockeboii var ute på Puls nu i helgen... xD



Kommentarer

  • stalker säger:

    vad är det som är så kul med att jockeboi va på puls??

    2012-06-04 | 22:56:04
  • Fredda säger:

    Det är väl kul! :D

    Vad fan ska han hit och göra!?



    till stalker..

    2012-06-04 | 23:40:48
  • stalker säger:

    så du menar att jockeboi inte får vara vart han vill då eller? då kan man ju lika gärna ställa frågan, vad fan ska du till puls och göra?

    2012-06-10 | 16:02:26
  • Fredda säger:

    Jag bara påpeka det -_- Why so serius?

    2012-06-10 | 21:27:49

Kommentera inlägget här: