freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Ibland är man lite bättre än bäst!

Kategori: -

Dom här dagarna alltså... GULD!

Jag har haft det så jävla kul alltså i helgen med Ölhäv och nu i veckan med! Tisdags så var jag och Beccis iväg och drog en roadtrip till LKPG helt utan poäng, men ändå... Vi har inte träffat varandra på 3-4 år så skit kul att man tar kontakt med en äldre vän igen.
Direkt efter det så ringer Jens Thelander och skriker på mig att jag ska med ut, häver i mig någon öl eller två och cykla ner så han och jag har en klockren kväll.

Samma sak igår kväll, hade förfest med massa personer och hade det skit trevligt drog iväg till krogen och träffa massa gamla vänner.
Idag så börja jag min första dag på jobbet, Coop Åby, gick skit bra! Klockrena kolleger och jätte snäll butikschef, så nu ska jag jobba på Tisdag igen! Bara vänta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: