freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

I can read that you miss me or that you like someone else

Kategori: -

Mörka tankar, det ända jag kan tänka på är en person, hatar det, finns inget värre. Men när man har såna tankar så är det alltid bra att träffa kompisar, festa och göra saker... för om jag inte gör det och bara sitter framför datorn så deppar jag av saknad, det tar kol på mig.


Om jag ska berätta lite om gårdagen som var fullt upp (lika bra att ha det). Började jobba mitt pass på Natto som var sista dagen på, börja kl 06.00 till 12.00, drog mig till syster Emmas student efter och fick träffa två personer som jag verkligen inte gillar alls, min mor och min far.

Sedan var jag iväg med Simon till "duvstugan" tror jag det hette, där vi med Effektfabriken skulle spela in en reklamfilm/musikvideo som heter "Sk1N!" där vi hade Lina Axmacher som modell. Klockren tjej , och jävlar vad hon fick kämpa i slutet, pga av kylan vid midnatt när hon hade hela kroppen täckt med bodypaint. Jag och Simon var springpojke och slava åt alla, men kul som fan ändå! :) Det lilla vi såg av videon verkar vara klockren, lägger upp videon så fort jag kan =D

Mer bilder och annat finns på hennes blogg
http://blogg.improveme.se/linaaxmacher/

Efter det så kom man hem vid kl 02:30 där grannen Linus hade fullt ös och festa loss, så då gjorde jag detsamma! Var sjukt trött men bara klunka i sig drickan och vara glad, festa till kl 08.00 sen så däcka jag i sängen och sov till kl 18.00, och jag sover aldrig i 10 timmar. Det jobbiga är att jag ska festa nu med! ... hmhhh börjar tröttna på skiten, men det hjälper för stunden iallafall! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: