freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Hard to let you go.

Kategori: -

Ångesten
 
Den här midsommarn har inte varit min bästa, sällskapet har ju inte varit något fel på! Det ända felet var jag själv, iallafall iår! Börja dricka kl 11 på morgonen på fredagen, åkte till Tyrislötscamping och dansa runt midsommarstången. Efter det så åkte vi från hamnen - sen kommer jag inte ihåg något - alls!
 
Har bara hört hur illa jag har betet mig mot Danne och alla (speciellt Danne). Och jag säger bara usch! Skulle nästan göra ALLT för att få tillbaka det jag hade förra året om man jämför med iår, jag säger inte att jag ångrar det midsommarn iår men jag skulle nog hellre vilja vara med Flickvän, familj, barn och hundar. - Iallafall just en specifik flickvän och familj.

Men just nu fick jag en såkallade "eye opener" just med festandet och allt... Jag kan hålla med om att alkohol, nikotin och annat onyttigt läcker alla sår och ärr jag har för en stund, men inte för evigt. Att ta en öl och en cigg och bara dansa loss för en kväll är jävligt skönt! Men om jag ska tänka tillbaka på min midsommar som var nu, så mår jag sämre nu än någonsin - Lagom är bäst.

Två val: Drick mindre eller Drick bara när det är något speciellt tillfälle!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: