freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

All rumours are true

Kategori: -

Tja världen. En bra dag?

Jovars! Dagen börja frukost hos Jenney, kul att man har fått en snäll granne till i huset.
Skönt att bo på ett ställe där grannen till vänster är okej med fester, till höger bor kompisen Linus Svensson som jag nu har känt i ett par år. Sen har vi Robin som bor över mig som tog över Kennys lägenhet som jag har snackat med ibland då och då. Sen har vi han kompis, och även Linus kompisars kompis Jenney. (låter lite komplicerat) men alla är vän med alla och det är skit bra,
så HÖÖÖG MUSIK OCH KOLLA FILM PÅ HÖG VOLYM KAN MAN GÖRA!
Hela dagen så har jag inte gjort något, suttit och spelat HoN och kollat på fejan ca 70 gånger varje timme, så lite har jag att göra idag! - Blääääääää

Ikväll blire bio iallafall! - Gött! =D
Xoxoxoxox

Kommentarer


Kommentera inlägget här: