freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Ibland kanske du känner som mig...

Kategori: -

Vilse, förvirrad och helt lost. Som dom säger mycket i One Tree Hill så vill dom att musiken ska kunna rädda någon, ungdomar som är ute i mörkret behöver ett ljus, något att tro på för att kunna hitta hem. Alla behöver det, ett hopp eller en kärlek att kunna tänka på för att få en att le, att kunna se att livet har en mening. Ibland känner jag så med, nu när jag sitter ensam i mörkret, det ända jag har i min närhet är, min dator, Mange och min gitarr.
 
Jag är väldigt vilsen, flum och förvirrad och lever mer och mer i nuet för att inte kunna förvirra mig ännu mer, har man inget att tro på så kan man inte bli förvirrad, men ack... man förvirrar sig förgäves ändå. Musik älskar jag. Nu när jag sitter här med gitarren i min arm och ser på alla underbara låtar så känner jag mig ändå hittad, säker och förståd, även om det bara är för stunden, sen kommer nästa dag och förstör det.
 
Hoppas att det här inlägget får någon att kanske öppna ögonen, eller kanske få en uppenbarelse? Ge musiken här nere en chans, antingen lyssnar ni på beatet eller på texten, eller på båda. 


 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: