freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

two dreams in one.

Kategori: -

Upp och hoppa
 
Kul kväll igår med Sandra och Betongen! =) Behövs ibland kan jag säga! 
 
 
Jag blir så jävla glad alltså. Förr kunde jag inte stå ut med barn, men nu när dom handlar och dom går vid kassan eller sitter i kundvagnen så måste jag alltid säga "Hejhej" men en bebis ton. Dom blir så glada och generadesamtidigt så dom vet inte vart dom ska ta vägen.
Här om dagen så plocka jag i frysen och den kommer förbi en mamma som håller i sin dotter med armen. Dottern som kanske är på ca 2 år tittar på mig och jag vinkar glatt och ler =D Men blir så glad när man ser hennes leende, det värmer lite i hjärtat faktist.  - JUST det här trodde jag aldrig att jag skulle bli för ett par år sen. Haha fy fan! ^^


Om det är något jag hatar kanske mest i hela världen är att vakna från en lycklig dröm, det kan handla om en person, en känsla, en resa, sex eller något annat. Man bara hatar att vakna i vilket fall. Inatt hade jag en dröm om att jag åkte till Liseberg (vilket jag ska imorgon), vi var där och skulle köpa glass i någon butik och det blev jättefel med allt, men när vi var på Liseberg så kom vi in i något rum, Danne, Simon, Åsa och Tillan var där.
 
Hur som helst, sekunden senare får jag något av nån, så jag lyckas kunna flyga, den underbara känslan. Jag flyger upp över Liseberg och ringer till dom andra och frågar om dom ser mig. Åker ner igen och driver med ALLA! Tar folks mössor, kepsar och annat! =D Underbart. 
 
OCH SÅ VAKNAR MAN! VA FAN HELVETES JÄVLA ****** !!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: