freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

LET OUT DA FREAK TO NIGHT

Kategori: -

Säger som jag sa för ett tag sen - måste fundera på att skita i att dricka snart, iallafall mindre eller inte så ofta. Men kul är det iallafall.
 
Fredags så var jag med Julia och Caroline, var på Munken och tog det lugnt och efterfesta hos Carros kompis eller pojkvän eller vad det va, innan kvällen så hängde jag med Linus och lira Halo på Xbox och drack lite! KLOCKRENT! Länge sen!
Drog mig hem och sov i badkaret i 7 timmar, var som ett russin, sen vare bara att gå upp igen och försöka leva lite.
 

Igår så var det Åsas infyttningsfest, och jag var såååååå trött när vi skulle åka dit efter att jag och Fisk drog massa shot och hävde i oss rom och cola och öl. Drog och bada en snabbis i fontänen vid rådhuset, SKIT KUL! Sen kom vi ditt och jag typ däcka och halvsov i Åsas säng medans resten av folket gjorde "wet-willy" i öron, näsa och över allt! x/
 
Sluta dricka eftersom det inte gick ALLS, så jag nyktra till lagom till natten. Drog igenom stan med Dannefisk och Johannes för att hitta Emelie och Alexandra. Sen vidare till mig för att en viss person (HOST! DANNE) sa till ALLA att det var efterfest hos mig ? O_o ?  - Aja, tänkte mer... "Kör bara kör".
 
Blev inte mycket till efterfest men vad hos Linus och tog det lugnt med lite folk, sen drog man hem för att sova men en viss Jenney, Linda och Adam kom hem till Jenney och skulle sova och dom tjata på mig att komma upp ditt och sova med dom! Värt va det iallafall =D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: