freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Funderingar

Kategori: -

Jaaa, funderingar... det är det ända som fyller min fritid, om det inte är något annat som att t.ex umgås med kompisar! Direkt efter jobbet så är det alltid något, en afterwork, lite HoN eller bara lite stoj på betongen eller lite sysslor som min granne Jenney har att göra som jag kan hjälpa till... Här om dagen drog vi upp hennes gamla dell dator där hon hade bilder från där hon var 18 år, lite kul hur en person kan bli så glad för massa bilder, om det var min dator med gammla bilder så skulle jag mest gråta istället för skratta, för det finns bara negativa saker att tänka på, och ibland lite för ofta.

Men som sagt, mycket häng med vänner blire, idag har det blivit med Fia och Dannefisk. Fia och jag gick på Friskis och Svettis tantgympa på folkparken som dom anordnar, det var SKIT KUL! , men fan, vissa tanter vet fan hur man rör på sig. Man kommer där, ung, snygg tjugo åring och tror man har formen som en tjugoåring ska ha.. Men icke sa nicke! ^^ Jävlar vad tanterna var igång!

Efter det träffa jag och Danne varandra, FIFA, Halo på det gör kvällarna värda, spela in oss själva när vi spelar FIFA som jag lägger upp på Fejan sen när den är kvar, mycket klippningar osv. men ändå fett kul att hålla på med och kul att se vad vi egentligen säger! =D
 
Innan jag avrunda min kväll så var jag med Fia och tog det lugnt, spela lite gitarr osv. alltid lika trevligt, nu blire att äta lite mat och sova. Eller så kanske något mer spännande händer ikv, vem vet? 
 
Imorgon äre jobb och fira att danne har fyllt år, samt att vi ska fira att han har semester nu!
 
I miss you so much.
XOXOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: