freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Broken ribs, broken heart

Kategori: -

Idag när jag sluta jobbet så kände jag att jag hade sååå mycket att skriva här, men vet i fan vad det va om. Det är väl lite blandat, men säger väl som Fia, Sanna och Jenney . Man kan fan tro att jag kom från physket, vilket jag kan förstå.

Tänkte faktist ta en 'trip to memorylane' genom sin blogg för att se hur jag kände förr, men gör jag det så är det bara mitt ex man kommer tänka på, så jag skiter i det idag, kan göra det när jag känner mig stark, i ett förhållande och bara känner att LIVET äger.

Men Nope, det tar nog ett tag till, vi får väl se hur länge. Är inte fejk, är ingen ingen som döljer mina känslor. Det kommer bli ett problem när jag väll träffar en perfekt tjej för då kommer ALLT det här göra att "hon" försvinner. Därför jag ska egentligen skita i att skriva alls i huvudtaget. Men det är ju skönt att skiva av sig lite/mycket ibland. Hellre det här än på Fejsbooken.


Alltså, blir galen på min kropp nu, mina revben! AJ FAN. Kan inte leva, kan inte jobba, kan inte träna, kan inte göra något förutom att ta det lugnt, hålla käft så inte min Chef ser det... Är rädd att han ska "ersätta" mig med någon annan. och det vill jag verkligen inte. Det har jag inte råd med. Vill verkligen ha jobbet i framtiden, fixa mitt körkort. Alt. få min kurs som jag har sökt till. Bara för att bli av med Ekonomisk bistånds skiten!.

Men jag känner ändå att jag är på rätt väg tillbaka... men kan vara för att jag lurar mig själv? Eller?. Som jag säger, Jag älskar mina vänner, nya som gamla. Hade jag inte dom eller om jag inte hade Danne så skulle ingen av mina vänner ha mig kvar och aldrig se mig igen... (Dark mode, vet) Men sen känner jag att jag skulle kunna fly från det här landet, från mitt liv. Men nu har jag det jag vill ha! Inte allt.. och alla vet vad jag menar med det,. Men mitt liv är värt att leva iallafall. PUNKT.

Nu ska jag leva. repa mig och få min kropp i topp trim, om kanske ett år så kanske jag pluggar till Brandman eller så blir det kanske KSM (Mediaprogram) på LiU! -

Senare på kvällen i fredags så flippa jag ur, i tårar. Jag vet, alla vet vad det berodde på. Inget mer av det. INGET.... Undrar hur ni tänker? Kommer hit! ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: