freddakarlsson

Mina tankar, funderingar...

Dålig minne?

Kategori: -

Skriver till min granne i Norrköping, Robin... han glömde bort saker som har redan har sagt till mig. Det är så fruktansvärt irriterande när någon upprepar samma sak 10 gånger, men det är också sjukt pinsamt att vara den som upprepar så mycket och inte vet om det. '
Jag är sån, jag berättar en historia som jag vill dela med mig av till en person... sen går det ett tag och jag berättar den för andra. Problemet ligger inte i att komma ihåg att man inte har sagt det, problemet är vilka man har sagt det till. Vi småplanera en äkta Haga-fest i Norrköping igen när jag kommer hem, då jävlar, fest blire garanterat. Ska ju hem till min Guddotter Tyra och vara med på när hon döps någon gång i Feb. Sjukt, jag? Gudfar? =)

Blev lite glad häromdagen. Två löner ramlar in. Känns riktigt skönt att veta att man sparar dom pengarna till framtiden och man får slita som ett djur, men det är det värt. 25% till mitt mål. Nice.


På tal om procent...    Eller inte.
I fredag 
så var det 100% framför allt, med Julbort med Coop Mega gänget. God norsk julmat. sen var vi på Scotsman. Här bjuder jag på lite bilder. Som ni ser så hade jag SKIT KUL!


 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: